24.05.2024, 04:42 UTC+2

Sie sind nicht angemeldet.

  • Anmelden
  • Registrieren

1

04.01.2014, 03:25

zijn helm bereikte schokkende resultaten. In combinatie met zijn strakke design

beats by dre kaufen het is niet nodig om jezelf te dwingen om een ??les die echt moet worden gegeven door een professionele autodidact
Purcell Bell G08 headset voor muziek van de mensen, een goede koop koptelefoon superieure geluidskwaliteit is de meest eenvoudige, maar ook om mooie mode hoofdtelefoon eisen ontwerp is ook erg belangrijk om te kunnen om het te tekenen, vandaag 'Vandaag Xiaobian verschillende producten op de markt te koop koptelefoon, goede producten en low end bedekt met twee soorten draadloze hoofdtelefoons en bedraad introduceren, we kopen om een ??referentie te geven. Purcell Bell Magic Veronica G08 stijlvolle Bluetooth headset is een wandeling in de voorhoede van merkproducten in de industrie,dr dre studio, voor de eerste keer brak door Bluetooth-technologie,monster beats solo, technische belemmeringen voor de lage kwaliteit en technologie van de actieve reductie krachtige geluid,casque beats by dr dre prix, zijn helm bereikte schokkende resultaten. In combinatie met zijn strakke design, muziekliefhebbers veel van alle leeftijden,beats by dre solo hd, maar deze helm is geprijsd op 899 yuan,beats by dr dre pro, veredelingsproducten luxe niveau in volle kracht.
Veel beweging hebben het niet. Hij keerde terug naar ongeveer overeenkomen,beats tour, maar het helpt dat shouldthe gaan spelen metde je kent. De reikwijdte van de laatste ons. AKG kennen zijn naam, maar heeft geen bestemming om te genieten. De K450 in mijn lijn van het zicht kan worden beschouwd als een toeval. Geen grote koptelefoon,dr dre monster beats, het uiterlijk is niet te mooi, gewoon behoefte aan een draagbare direct push, comfortabel.
Hierdoor kan de hersenen om informatie die leidt tot de gezondheid selfconcepts, veranderen gewone gedrag en kritisch onderzoek van de overtuigingen van een te verwerken. Dit voordeel kan gemakkelijk gebeuren als alternatieven werden voorgesteld tijdens een periode theta binaural activity.In aan het werk op zijn best rijden, heb je een stereo hoofdtelefoon nodig. Je moet bereid zijn om te ontspannen en te concentreren op je ademhaling om de maximale voordelen te ontvangen.
Ik was erg onder de indruk van de mogelijkheid om de bijgeleverde audio patriallycoiled rood aan de rechter-of linkerkant van de headset aan te sluiten. Dit lijkt misschien triviaal, maar ik vond het erg handig omdat ik persoonlijk mijn Traktor X1 aan de linkerkant van mijn draaitafel en dus in staat om het snoer van mijn recht uit mijn weg te houden. De twee ingangen kunnen ook worden gebruikt voor het koppelen (u kunt een andere koptelefoon hechten voor Beats Pro en een vriend naar muziek kunt luisteren) of zelfs het luisteren naar 2 ingangen tegelijk (kan geen reden bedenken waarom je dat zou doen hebben dit).

Thema bewerten