27.05.2024, 19:24 UTC+2

Sie sind nicht angemeldet.

  • Anmelden
  • Registrieren

1

25.05.2014, 16:23

mulberry Intel insisterer p?

Intel insisterer mulberry p?, at den forbedrede standsningstilstanden er et v?sentligt lavere str?mforbrug tilstand end den konventionelle standsningstilstanden, takket v?re reduktionen i mulberry tasker online sp?nding ud over den reduktion i clock-hastighed. Mens standard standsningstilstanden for?rsager en line?r reduktion i magten, Intels forbedrede standsningstilstanden for?rsager en eksponentiel fald mulberry tasker priser i magten, potentielt tilbyde bedre str?mbesparelser end standard stop mulberry ?rhus udsalg 2012 tilstand. Den reelle virkning verden afh?nger naturligvis mulberry denmark af, hvor tomgang dit system sker for at v?re. Hvad EIST g?r, er meget lig AMDs Cool'n'Quiet. Det er eftersp?rgslen baseret reduktion i CPU clock hastighed og sp?nding. Brug den samme mekanisme for at justere clock hastighed og sp?nding, baseret p? anvendelse eftersp?rgsel, vil processoren dynamisk ?ge / mindske sin klokfrekvens mellem sit minimum ur og dets normale drift frekvens, s?vel som sp?nding, med henblik p? at optimere for str?mforbrug.
Kate Spade er nu, hvad Ralph Lauren var for Preppies i 90'erne. Indr?mmet, Ralph Lauren er stadig en varm korte, men Kate Spade er frisk og chanel nyt. Hvis du mulberry ?rhus elsker Tory Burch, er du helt sikkert en fremtid, die hard Kate Spade fan. Jeg mulberry k?benhavn l?rte f?rst af Kate Spade gennem en af ??mine yndlings tv-serier: Sex and the City. Det var den episode, hvor alles perioder var knyttet op (udover mulberry tasker online Samanthas ?) og Charlotte blev l?ne en tampon fra Carrie og sagde N? det bare ikke vil passe ind i mit Kate Spade pung! og s? mulberry ?rhus sagde mulberry tasker brugt Samantha Kate skal have en lille vagina. Men jeg sidespring.
80C er h?j, men s? igen, det er mulberry tasker en kraftfuld GPU i en b?rbar computer. Det var over 90, men med afk?ling dette problem er l?st. Ogs? jeg sp?rgsm?lstegn ved, hvor sikker, at varmen er, men tilsyneladende det skal v?re fint, ellers ville de have designet det med flere fans. Det dv9000 indtag udluftning er designet til at have mere plads under det, end det bliver siddende p? en overflade. Jeg ved, dumme design. Fans monteret lige under indtagelsen udluftning (hvor pc'ens fan er) ville hj?lpe, s? l?nge de bl?ser i samme retning (bl?se op mod pc'en, ikke v?k). Disse programmer bruger CPU / GPU p? en fuld 100%, s? de er stort set den samme som stress test.
Vi har sidst set SSD fabrikanter betaler mere og mere opm?rksomhed til detailmarkedet mSATA SSD-markedet. For lange detail mSATA SSD-markedet blev kontrolleret af kun et par spillere: Afg?rende, ADATA og Mushkin var de eneste med almindeligt tilg?ngelige modeller. Intel havde ogs? et par modeller til r?dighed til detailsalg, men de var alle temmelig sm? og for?ldede (SATA 3Gbps og hovedsagelig rettet til caching med Intel Smart Response-teknologi). Mulberry P? OEM-markedet, har du mSATA SSD'er fra store m?rker, s?som Samsung og Toshiba, men desv?rre mange producenter har besluttet ikke at skubbe deres mSATA SSD'er til detailmarkedet.

mulberry denmark En k?mpe kunstv?rk som

2-7-15710

2-17-38700

Thema bewerten